» Etusivu » Yhteystiedot » Mediakortit » sopimuslomakkeet » Sähköala-lehti
  Etsi tietoa Sähköala.fi -sivuilta:  
 
     
» Etusivu >
Ammattilaiset >Sähköalan uutisia >Uutisarkisto >2006 >Schneider Electric panostaa kuluttajamarkkinointiin
Tulosta sivu
     
   
 


 
     


Schneider Electric panostaa kuluttajamarkkinointiin

4.4.2006

Schneider Electric on aloittanut kuluttajamarkkinoinnin kehittämisen Strömfors-tuotemerkin alla. Yhtiö haluaa lisätä Strömforsin tunnettuutta kuluttajien keskuudessa ja lisätä näin ihmisten kiinnostusta eri käyttö- ja valintamahdollisuuksia kohtaan.

Strömforsin tuotteissa panostetaan mm. kotien ohjausjärjestelmiin ja sähkökalusteiden muotoiluun. Lisäksi tiedonsiirtojärjestelmät ovat tarpeellinen osa nykyaikaista talotekniikkaa.

Markkinoinnin välineinä toimivat esimerkiksi tv-mainokset sekä eilen avattu www.stromfors.com -sivusto.