Vanhat Sähkö- ja rakentaminen -tiedotteet

25.11.2013

Ennen nykyisen Sähkö- ja rakentaminen -lehden lanseerausta Sähkö- ja teleurakoitsijaliitto STUL ry julkaisi erillisiä Sähkö & rakentaminen -tiedotteita kaksi kertaa vuodessa.

Sähkö ja rakentaminenSyksyn 2013 ammattilaistiedotteessa kerrotaan langattomasta henkilötunnistuksesta työmailla, uudesta sisäverkkomääräyksestä, automaatiourakoista sekä rakennusurakan yleisistä sopimusehdoista.

Syksyn 2013 kuluttajille suunnatussa tiedotteessa kerrotaan sähköremontin teettämisestä putkiremontin yhteydessä, uudesta sisäverkkomääräyksestä, energiatodistuksesta ja Sähköala Koti -lehdestä.

Kevään 2013 taloyhtiöille suunnatussa tiedotteessa kerrotaan valokuitutöiden tilaamisessa huomioitavista asioista, valaistuksen liikeohjauksesta, Sähköala Koti -lehdestä, pätevien urakoitsijoiden valinnasta sekä kuluttajille suunnatusta Löydä sähkömies -palvelusta

Kevään 2013 ammattilaistiedotteessa kerrotaan valokuitutöiden tilaamisessa huomioitavista asioista, taloautomaatiojärjestelmien käyttöönottovaiheesta, uusituista tehtäväluetteloista sekä urakoiden perusteettomaan ketjuttamiseen liittyvistä riskeistä.

Syksyn 2012 tiedotteessa kerrotaan esimerkiksi veronumeroista, ikäihmisten asumisturvallisuudesta ja kasvien keinovalaistuksesta led-valoilla.

Kevään 2012 tiedotteessa kerrotaan sähkötöiden tilaamisesta ja Sähkötreffeistä, sähköverkon kuntoarviointien teettämisestä, taloyhtiöiden tiedonsiirtokaapeloinnista ja pääkaupunkiseudun sähköautohankkeista. Lisäksi lukijoita muistutetaan tilaajavastuulaista ja kotitalousvähennykseen tehdyistä uudistuksista.