Elektroskandian brändi uudistuu Rexelin väreihin

7.3.2013

Elektroskandian uusi asiakaslehtiElektroskandia Suomi Oy:n asiakaslehti on uudistunut. Lehden visuaalisen ulkoasun päivittäminen Rexelin väreihin on tämän vuoden aikana toteutettavan brändimuutoksen ensimmäinen ulospäin näkyvä askel.

Elektroskandia Suomi Oy:n logo ja myymälöiden ilme muuttuvat kevään ja syksyn aikana. Yhtiön uudet värit tulevat olemaan emoyhtiö Rexelin tapaan tumman sininen ja oranssi. Myös yrityksen nimi tulee todennäköisesti muuttumaan ensi syksynä.

Elektroskandia on kuulunut ranskalaiseen Rexel-yhtymään vuodesta 2007 lähtien. Maailman suurimpiin sähkötukkukaupparyhmittymiin kuuluvalla Rexel-yhtymällä on yli 30 000 työntekijää 37 maassa. Vuonna 2012 yhtymän liikevaihto oli 13,4 miljardia euroa.

 

Elektroskandian asiakaslehti uudistui