Rexel lähti mukaan sosiaaliseen mediaan

14.4.2015

Rexel internetissä =>Suomen suurimpiin sähkötukkuihin kuuluva Rexel Finland Oy avasi 13.4. omat palvelukanavansa niin Facebookiin, Instagrammiin, Twitteriin, LinkedIniin kuin Youtubeenkin.

Rexelin kanavilla tullaan välittämään yrityksen asiakkaita ja muita sidosryhmiä, kuten tavarantoimittajia ja suunnittelijoita, kiinnostavia tuoteuutisia ja yleisiä tiedotteita. Yhtiön markkinointipäällikkö Heikki Palmun mukaan uudet digitaaliset kanavat ovat yhtiölle jatkuvasti tärkeimpiä asiakkaiden ja sidosryhmien edustajien tavoittamisessa.

– Tulemme kertomaan sosiaalisessa mediassa esimerkiksi omista kampanjoistamme, tapahtumista, uusista tuotteista ja palveluista sekä toteutetuista, mielenkiintoisista hankkeista. Lisäksi eri kanavissa nostetaan esille sähköalan yleisiä aiheita, kuten energiatehokkuuteen liittyviä asioista ja yleistä markkinatietoutta, Palmu kertoo.



Rexelin sosiaalisen median kanavat:

Facebookista löydät Rexelin käyttäjänimellä Rexel Finland Oy tai klikkaamalla www.facebook.com/rexelfinland/.

Twitteristä löydät Rexelin käyttäjänimellä @RexelFinland tai osoitteesta www.twitter.com/RexelFinland.

Instagrammista löydät Rexelin käyttäjänimellä rexelfinland ja LinkedInistä sekä Youtubesta nimellä Rexel Finland Oy.